25 juli 2010

MC semester i Håverud

Här börjar våran mini MC semester. Vi körde små härliga vägar upp mot Håverud. Riktigt härligt hojväder var det.

Här är Joacim och jag

Här är vandrarhemmet "The Visitor"

En av slussarna

Vi åkte ångbåt till hantverksaffären

Båten Dalslandia som åker från Håverud upp till Bengtsfors


Ytterligare en av slussarna

Fina strövområden överallt

Uppe ifrån ett utkiksberg

Vi hade en härlig lördag med ganska mycket sol och utforskning. Vi gick i de olika affärerna och konstmuseum, fikade och käkade god mat. Mycket trevlig personal på vandrarhemmet, så det kan verkligen rekommenderas. Dessvärre hade vi lite oflyt med vädret när vi skulle åka hem på söndagen då vi också råkade ta en senväg så det blev 20 mil i ösregn. Men vi fick ett minne för livet! Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade bilden på dig och Joacim när jag gjorde ett bildsök på "mc-semester" och jag tycker den är så härlig! Jag skulle faktiskt vilja fråga dig om du skulle kunna tänka dig att sälja den till det företag jag jobbar för. Vi behöver precis en sådan bild till en kommersiell pedagogisk produkt vi jobbar med. Kontakta mig så berättar jag mer!
    Vänliga hälsningar,
    Laila
    lailellen.nyberg@gmail.com

    SvaraRadera