30 september 2010

Present och pyssel

Tog en sväng till Blomsterlandet igår då jag skulle ordna med en liten present till en tjej som fyller år. Ja, det blev ju lite mer än bara presentgrejer. Men här är presenten som jag ska ge bort, ett ljusfat som går i vitt och svart. Jag blev väldigt nöjd med resultatet, hoppas att hon blir det också.

Här har jag gjort ett hjärta till mig själv utav mossa, sidenband, hjärtan och pärlor. Jag får ett sådant lugn i kroppen när man sitter och pysslar, skulle kunna göra det hur mycket som helst utan några större problem. Nu går vi mot höst och det börjar bli mörkare ute och träden börjar skifta i härliga färger, tror att jag får ta med mig kameran ut i skogen någon dag och fotografera lite. Ha det bäst! Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar