31 december 2010

Gott Nytt År

Önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!!

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig! Vi hörs nästa år! :) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till dej också och en God fortsättning på det nya året-2011!
    Härligt med din headerbild... ger hopp om vår o pasteller och ljusare tider:)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Det går till en gräns sen blir man så less på allt som har med julen att göra. Då är det så härligt att få städa bort det och börja se fram emot ljusare tider.
    För min del fick jag ingen lust med julen i år alls. Så jag har inte så mkt att städa bort. Har endast några adventstakar och lite sånt framme. Helt emot julpynt i år. Hoppas på mer lust nästa år.

    Önskar dig en fin kväll! Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År!! Vi börjar komma tillbaka efter ett liv i kaos;) Mamma sa att de hade börjat bära ut badkaret i lägenheten och att de ska kakla badrummet innan de flyttar in, känns konstigt, det är ju fortfarande min lägenhet, jag bor ju där...eller kanske inte;) Svårt att vänja sig vid något nytt, framförallt när man trivdes så gott! Kram

    SvaraRadera