4 februari 2011

På jakt

Eftersom jag jobbade 2½ timme längre igår så slutade jag 2½ tidigare idag. Tog mig en sväng till Torp för att kolla om jag hittade några kläder, vi ska ju ut på krogen imorgon och lyssna på "Running crazy". Och jag var lite sugen på att hitta något nytt och det gjorde jag.....

Vit skjorta (Kappahl)

Snygg upphängning av armarna

Ett par pösiga jeans med resår i benslutet (Lindex)

Vitt långt linne (Kappahl) och vanliga mörblå jeans (Kappahl)

En söt blus (Lindex)
Ja, nu har jag något att välja på när jag ska gå ut imorgon, får väl fråga min man vad han tycker. Tror aldrig jag har hittat så här mycket på en och samma gång och prislappen blev c:a 1100:- och det tyckte jag inte var så farligt. Hoppas nu att Ni för en riktigt skön helg! Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar