15 mars 2011

Nytt ljusarrangemang

Har inhandlat lite nya grejer, tror detta är mitt sista ljusarrangemang. Nu börjar ju våren komma och det blir allt ljusare på kvällen och då tänder man ju inte ljus lika ofta. Inhandlade även lite grejer till att göra om min dörrkrans, det kanske får bli helgens projekt.

Har fått så mycket beröm avseende min nya tatuering och jag är så himla nöjd, och det är ju kul när andra också tycker att den är fin (vacker). Önskar er en riktigt mysig kväll! Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Gulligt ljusarrangemang! Det ser ju lite vårigt ut och än är ju kvällarna lite mörka o kräver mys;) Fast snödroppar som börjar dyka upp låter underbart i mina öron:)
    Fin tatuering. Jag har ingen men gillar det på andra...Och LA Inc kollar jag på, ett av få tv-program jag gillar;)
    Ha en fin dag!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Hallå!!

    Vad bra tatueringarna blev. Super fina! Nu måste du vara tok nöjd med dom!!
    Jag är jätte sugen på att tatuera mig igen. Men vet inte vad jag vill ha..

    Kikade på SMHI igår, och såg att vi ska få snö här på fredag!! Känns inte så vårlikt måste jag säga..

    Ska du hitta på idag då?
    Kram kram!

    SvaraRadera