8 maj 2011

12 dagar kvar :)

Nu har kvällslektyren kommit, nu är det bara 12 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för ännu varmare breddgrader. Det ska bli spännande, mysigt och en riktig avkopplingsresa.



Bläddrar fram och tillbaka, har väl inte riktigt bestämt mig ännu vad som står på inköpslistan, parfym ska jag ha så nu får man ut och lukta på doftstickor i butiken innan man bestämmer sig. Idag har det varit riktigt sommarvärme, 33° hade vi på baksidan i skuggan, HÄRLIGT!! Hoppas ni haft en skön helg alla bloggisar! Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med en solresa. Helt rätt att prova parfym innan inköp. Det som doftar gott på andra kanske inte passar en själv.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Vad gott att åka utomlands, men känns inte som om det var så längesen ni var iväg - livet är orättivst hör jag;)

    Min header är så liten i storleken, hur har du lyckats att få din så stor??

    Ha en bra helg!! //Marika

    SvaraRadera