19 juni 2011

Nedräkning ...

Gud vilket tråkigt väder, det bara regnar och regnar. Nu börjar min nedräkning, har 4 dagar kvar till min semester börjar och den börjar med ett bröllop på midsommardagen. Hela familjen ska dra ner till Falkenberg och på bo hotell från fredag till söndag. Åh, jag älskar bröllop, man blir alldeles fylld av kärlek en sådan här dag. Det är min kära kusin som ska bli fru, det var 150 st bjudna, vi är en stor familj och jag hoppas att de flesta ska komma så man får träffa alla nära och kära!

Hoppas att Ni haft en skön helg trots regnet! Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad skoj med bröllop!! Finns inget roligare! Hoppas vädret är med er!
    Ha en bra kväll och dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt med bröllop. Hoppas du har vattenfast mascara.
    Ha en underbar semester
    kram Agneta

    SvaraRadera