28 september 2011

Nytt till köket

Det har varit lite dåligt med bloggning, har dock varit inne hos Er och kikat runt. Förra veckan låg jag i världens influensa, kände mig som en 100 åring i kroppen :( Nu é jag dock bättre och i söndag blev det en tur till IKEA, älskar att gå omkring där. Kom hem med lite nya blommor, krukor och förstås värmeljus :)

Mitt köksfönster med nya blommor och krukor

Hoppas att Ni haft det bra! Nu blir det lite pyssel för min del, vad händer hos Er idag? Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Heej det var ett tag sen..kul att du kikade in hos mig:)

    Dagen har gått i ett, vi håller på planerar ett nytt köl så de är mååånga beslut som ska tas..:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på benen igen!

    IKEA-besök är alltid lika trevliga och jag håller med dig om att det är kul att bara strosa runt där och titta och inspireras av allt fint :)

    Hoppas du får en skön onsdagskväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera