23 juni 2010

Lukta gott och naglar

Tänkte skriva lite om mina produkter som jag brukar använda, det syns kanske nedan att jag älskar parfymer. Jag har samlat på min en hel del. Vi åker ju utomlands 1 gång per år och då får man oftast erbjudande på TaxFree, köp 3 betala för 2 och det slinker oftast med en och annan parfym. Jag har Jennifer Lopez, Britney Spears, Naomi Campbell, Paris Hilton, Beckham mm.

Min parfymsamling

Mina favoriter Jennifer Lopez-Glow, Beckham-Intimately och Paris Hilton-Just Me.

Viva la Diva, Malawa och Depend

Älskar att greja med mina naglar nu när man fått lite längd på dem. Använder ofta produkterna ovan då de är billiga, snabbtorkande och det blir en jämn och fin yta. Ska nu bara bestämma mig för vad man ska ha för färg till midsommar.

Mary Kay

Var på ett hudvårdsparty i februari hos min svägerska och köpte då dessa produkter. Tycker väl att de är ganska bra men absolut inte värt 1400:- som hela kittet gick på, man hoppas väl att man får en len och slät hy efter att ha använt upp alltihop. Det var lite om vad jag använder, kom gärna med kommentarer, frågor eller förslag på andra produkter, jag testar gärna något nytt. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar