12 juli 2010

Fina naglar

Idag när det var som varmast och man inte kunde vistas vare sig på framsidan eller baksidan så passade jag på att fila mina naglar och göra som sommarfina. Det blev små blommor på ringfinger naglarna och sedan ett genomskinligt lack ovanpå. Hur lätt som helst att göra och det blir så sommarfräscht tycker jag. Blommorna går att köpa på Lindex, tror att jag gav 19,90 kr för en karta med hur många blommor som helst i olika färger och storlekar, nagellacket är från Kick, Depend och kostade 14,90 kr. Helt ok, tycker! Här är bilder på hur det blev:



Nu sitter jag på baksidan och mätaren visar på 29°, helt underbart. Man vill ju inte gå in när det är så skönt utan bara sitta ute och njuta och ta tillvara på solen och värmen. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar