30 juni 2010

Stora killens rum

Jag är väldigt sugen på att göra om i Oskars rum och köpa nya möbler, han har nu ett pojkrum med mycket grejer/leksaker och jag skulle vilja göra om det till ett tonårsrum, funderar på dessa möbler som är från IKEA, jag älskar IKEA. Det är billigt och brukar oftast vara bra grejer.

Malm (svart) 995:-


Expedit (svartbrun) IKEA 699:-

Denna hade jag tänkt att ha liggande som TV bänk och en ovanför liggande uppsatt på väggen.


Expedit (svartbrun) IKEA 995:-

Denna hade jag tänkt som rumsavdelare så man skiljer på sovplats och TV / skrivbordsplats.

Det kan bli väldigt snyggt tror jag, han har en del i limegrönt, matta och lampa och gardiner. Ja, jag ska fortsätta fundera lite och lovar att lägga ut bilder så fort jag bestämt mig så ni får se hur det blev. Nu ska jag ut och fotografera i naturen, återkommer med bilder. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar