13 november 2010

Musikvideo

Jag har tyvärr inte pysslat så mycket det senaste så jag har inget nytt att visa, det blir nog inte så mycket pyssel för vi åker snart ner till varmare breddgrader och vi kommer hem strax innan jul, kanske att jag hinner pyssla några julklappar innan jul, de kommer jag isåfall att lägga ut bilder på. Idag är det lördag och vi är bjudna till grannarna på lite fika, sedan blir det "Så mycket bättre", tycker det är så jäkla bra det programmet. Här är en av favoritvideorna från ett av programmet. Håll tillgodo! Tjingeling!!

Petter - Dansa din djävul
http://www.youtube.com/watch?v=8jvXhpuS_1s

1 kommentar:

  1. Så mycket bättre är ju underbart bra!! Har hört att se ska släppa en ny skiva när 7:de programmet är sänt. Petter och Petra är bäst.

    Nu har jag äntligen lagt till din blogg på min blogglista...att vissa saker ska ta sån tid!!

    Kram Marika

    SvaraRadera