18 november 2010

Nu har jag grejat

Efter jobbet åkte jag till Blomsterlandet för att kolla på stövlar, dock hittade jag inga men kom hem med mycket annat roligt. Åh, nu har jag pysslat lite, här är lite av det jag gjort idag.

Granris 29:- Skylt 15:- Hjärtan 12:- Pärlnålar 4:-

Dörrkransen har ochså blivit lite vinter-/julaktig

Ljuslykta 179:- Blockljus 60:- Kanelstång 6:- Apelsinklyftor 4:- Bärmanschett 10:-

Mini-en 15:- Ljung 20:-/st Värmeljushållare 15:-
Jag är hur nöjd som helst och nu lyser det så fint på altanen. Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Önskar att det fanns någon mening med att göra lika fint på min altan...men orkar inte just nu! Känns lite onödigt när man snart ska packa ner allt i lådor!!

    SvaraRadera
  2. Förstår det men tänk vad fint du kan pyssla i ditt stora fina hus!! Det kommer att bli så fint så pysslig som du är!!

    SvaraRadera